Demi Minat...huhu..

|

ni amek direct dari kamera, x edit pon tau.haha...

hai.lame x update entry ni.semester baru mula, tu yg sibuk sket. nak add subjek, nak carik kelas sume huhu...baru masuk kelas,dah melambak esaimen diterima.sebbaik amek 15 kredit hour. aku tak tau la budak budak lain yg amek sampai 18 kredit hour tu.bile diorg tanye aku, aku jawab aku amek bape kredit, diorg jawab "eeeei sikitnye amek, x nak add lagi ke.." aku leh je amek sampai 20 kredit, tapi kang result macam haram baik tak payah....so korg,lantak la,korang kan pandai.suke ati aku la nak add bape pon.haha....

ok...sebab aku dah beli battery grip aritu, aku btol btol kopak. baru 14 hb ni, allowance masuk dalam 28 hb. disebabkan keghairahan aku, aku terpaksa menanggung akibatnye.


ironinya,megi ni dimakan oleh orang yang tgh menuntut ilmu....haha...
huhuh....makan megi jela sampai elaun masuk. takpela aziq, telan je la...huhu...

sabo jela...

7 comments:

SePeT said...

megi pon megi laa..
dah lapaq nak wat camner...
huhu..

Joy.Inc said...

huish.. blasah megi bukan sebab sengkek jer beb.. kadang-2 sebab sdap.. nak-2 yg mamak corner lot buat tuh.. kadang-2 yg x kesempitan pon sajer order megi kat mamak..

Ok ar tuh kejar cita-2 walaupon makan megi.. janji cita-2 atau target tuh tercapai.. lapor pon tak rase beb.. Abg neh klu terpakse sebat megi sorang-2 sebulan dua demi Nissan Skyline GTR V-Spec II silap-2 dah buat daaahhh.. tapi takkn nak suap anak bini pon ngan megi.. jadik pendam jer ler angan-2 nak pki super car sendrik.. kakakaka...

Joy.Inc said...

mlm mgu nie klu jadik nak join tangkap gambaq budak potong jambul tak..?? tp xde gaji ar.. sbb sepupu abg punyer majlis.. buat amal jariah jer.. hehehe..

Anonymous said...

banyak tol megi..stok setaun kew apa...tu la,dok beli brg kamera tak hingat dunia,kan da merana diri...muahahaahahaha..

haziqzakaria said...

kuikuikui...ala bleh punye,dg dgr dah ade banyak projek, ade rezeki sebat la skyline satu huhu...

eh,macam best je.tapi malam minggu ni da ade plan ngan member la bang.aisey..huhu..sori..tapi kat mane eh majlis tu?mane la tau kot kot program ngn member cancel last minute huhu...

haziqzakaria said...

@sindarela- eleh okla tu, ikut jejak ayong awak tu, dari shopping je 24 jam huhu....

Anonymous said...

eleh..jelez apa..bluek!!

Post a Comment

Blog Archive

Followers