Alang + Jalina | The Wedding | 28 April 2012 | Pulau Pinang

|
Salam. pertamanya saya ingin memohon maaf atas kelewatan untuk post gambar gambar di blog. first sebab kelajuan internet yang sangat terhad dirumah dan kedua atas urusan untuk sambung blaja yang sangat memeningkan kepala. apa apa pun saya mohon maaf atas kelewatan sekali lagi.

Ok kali ni saya dijemput oleh saudara Nurzairul Izwan (Alang), kawan lama saya di uniten satu masa dulu. Beliau bertemu jodoh dengan saudari Noor Jalina Ishak . Terima kasih atas layanan yang tak terhingga, rasa segan pulak dengan mereka ni huhu...sanggup jemput kat bus stand, lepas tu siap teman lagi beli tiket bas, memang rasa terharu lah. Dan majlis perkahwinan memang nice,pengantin sangat cantek dan suasana mmg happening, penuh gelak tawa. Apa apa pun saya ucapkan tahniah (sorry lambat huhu) dan selamat pengantin baru, moga kekal berbahagia selamanya. ok so jom layan gambar dorang. Smile and have fun :)



























































Congratulations :) />




interested with my service? feel free to contact me:
 mohd haziq zakaria
 haziqphotography@gmail.com 
017-2081684



0 comments:

Post a Comment

Blog Archive

Followers