Zharif&Jannah| The Wedding | 3 June 2012 | Rawang, Selangor

|
Salam semua, ok entry kali ni, majlis perkahwinan rakan saya saudara Zharif dan isterinya Jannah. Zharif ni kawan saya waktu di uniten dulu, satu geng main game,satu geng pegi jalan jalan,satu geng masak untuk sahur,satu geng pegi makan sume lah. saya nak ucapkan terima kasih banyak banyak kerana sudi untuk hire saya untuk merakan gambar gambar majlis beliau. layanan yg diberikan memang sangat mesra, rasa selesa sangat waktu bertugas bersama dorg ni. Jannah pun sangat friendly, kelakar dan pandai memasak, habes mee hun goreng ko aku makan haha..pape pun, tahniah dan selamat pengantin baru, moga kekal ke anak cucu. album on the way Insya Allah tak lama lagi siap la tu. pape pun, jom kite layan gambar bawah ni.

























































sekian terima kasih :)



interested with my service? contact me:
mohd haziq zakaria
haziqphotography@gmail.com
017-2081684





0 comments:

Post a Comment

Blog Archive

Followers