Hari Konvo Kolej Professional Mara 2009

|
salam.
Adik aku dah konvo.die grad lame dah,sebelum aku final lagi sem lepas, die dapat Diploma in English Communication. 2 taun setengah da grad. mase taklimat sebelum die masuk dulu, aku ade dgr gak,kalau dorg ni pass cgpa 2.0 ke atas, kire x yah bayar pape kat Mara.kalau dapat 3.5 ke atas, ditawarkan plak biasiswa ke mana mana U tempatan. best gile. tapi x tau la nape, adik aku ni grad cukup cukup makan je. xpe la bro, sape suh lu main main haha... neway, ni antara gambo yg aku amek mase die grad. xde la lawa pon, tapi aku seronok jadi sniper sepanjang hari tu hehe....lokasi tempat ni kat Dewan Bangunan Setiausana Kerajaan Negeri Melaka....



bergambar ngan family.nenek aku pon ikut skali huhu


pintu masuk ke dewan utama.

ni budak kolej lain ni.lain kaler jubah,lain kolej dan lain kursus yg dorg amek. ade mamat tu tgh amek gambo,aku sebat je la skali.


antara cendera hati yang dijual.teddy kecik pon dorg jual rm50 siap ngan bunga.GILA!


tetamu vvip yang hadir. YB Dato Shafie Afdal.


keadaan dalam dewan.aku x pat amek keadaan semasa majlis berlangsung,protokol x bagi banyak banyak flash.LOL


awek sape ntah aku sorok sorok tembak.haha


dan tu je la setakat ni. banyak lagi gambar tapi banyak utk koleksi keluarga la. mak aku pon cakap, "waah bagus ade kameraman sorg ni, ade la kenangan...."...huhu ye la mak....abang sanggup balik dari johor, semata mata nk amek gambo mangkuk sekor ni grad...bagus tak abg ni huhu....

at least,aku pegi tgk mamat ni grad, aku pon ade la semangat nk menghabeskan pengajian aku yg ntah bile nk habes ni.huhu bagus bagus adikku haha... semoga aku cepat la grad,jangan dah tua baru nak merasa hasil penat jerih mase muda ni huhu...ok calo~

0 comments:

Post a Comment

Blog Archive

Followers