Kursus Induksi MPM UniKL 2009/2010

|
klik gambar utk imej yg lebih besar

salam. phew, malam tadi dalam pukul 3 pagi, sampai la saya semula ke Johor selepas menghadiri kursus 4 hari 3 malam kat Pantai Merdeka Beach Resort, Kedah. first skali saya nk cakap, semua perwakilan kali ini mmg rocks. accomodation superb, food is fantastic, content of the course is marvellous. mmg 5 star. antara kursus paling sempoi aku penah pegi. jujur aku kate, utk kursus kali ni aku dapat something, compared to last semester, aku hanye dapat penat n dosa mengumpat perwakilan lain haha....

hemm..kat situ aku jumpe bebudak JPM sem lepas, shah mfi, arif bmi, ngan naz iprom. naz dah jadi presiden iprom, shah stay timbalan presiden mfi, arif aku tak ingat (haha sori arif)...n aku plak? ahah turun jadi exco da huhuh...dulu presiden huhu...tu la dulu jadi presiden buat memain haha(sape suruh lantik aku,aku bukannye nak pon haha).tapi rase terkilan gak,kali ni presiden aku (presiden Mitec) x pat hadir atas urusan keluarga....xpelah nak buat macam mane.

n kali ni aku kenal ramai gile bebudak yg best, fiuzz pres mimet, syafiq pres rcmp, wan pres mfi, hadi budak exco kerohanian bmi (wakaka ko mmg exco agama yg sempoi) ngan pres bmi yg lawak gile babeng sape ntah name die haha... aku harap pasni korg stay la pegang amanah yg diberikan, harap harap x kene bambu ngan student korg haha....

kali ni macam bese, aku tgk ramai gile yang bersemangat n macam betul betul komited nak memegang jawatan presiden MPM. aku harap jgn hangat hangat taik ayam jela.pape pon, aku ade gak rasa yg sem depan ni akan ade perubahan dalam MPM. agaknye la haha..

papepon, nanti aku akan upload la sikit sikit gambar gambar yg aku amek mase kursus tu. gambar aku agak terhad sebab pakai 50mm f1.8 je, xde lens wide, so aku banyak amek gambar muke korg je huhu..papepon,tunggu....


*gambar group di atas dihasilkan melalui percantuman 3 imej menggunakan perisian imej digital.
d80+ 50mm f1.8D

0 comments:

Post a Comment

Blog Archive

Followers