nostalgia cuti

|







salam semua.cuti semester.aku x suke cuti.sebab bile cuti,aku kene balik rumah, kene tinggalkan pc,kene tinggalkan internet kat rumah sewa ni..adoi...maklumlah, aku ni xde transport sendiri,x pat nak angkut barang barang besar balik ke rumah huhu...so the only benda yg aku bleh angkut ke hulu ke hilir adalah kamera aku.

so,gambar ni di ambil kat rumah mase bosan bosan cuti aritu...kat luar pon asek ujan je, teringat kat satu majalah ni die ajar cane nak make full use of indoor photography huhu....so aku pon amek kamera aku,pegi setting air paip kat dapur, then shoot. ni antara yang terbaik la. aku shot,crop,pastu main warne kat lightroom.tu je.

pandang je gambo ni, teringat gambar gambar dalam buku teks skolah dulu dulu.nanti aku letak lagi bende bende yg aku amek mase cuti aritu ye~

1 comments:

Anonymous said...

kl dh gle camera x leh nk wat ape dah....
hehehehhe as long as ko bahgia ....

Post a Comment

Blog Archive

Followers