Azie&Ejad: The Enggagement 9.1.11

|


















salam sejahtera semua.kali ni sekali lagi saya diberikan tugasan utk shoot majlis pertunangan.actually saya diberi tugas ni agak last minute la,sebab ade masalah yg takdapat di elakkan,so memandangkan saya pon boring takde benda nk buat kat kampus baru ni so saya pon terima la job ni dgn hati yg terbuka. Azie ni mmg friendly la kan,ketawa je kitorg dari mule jumpe sampai akhir. and tak lupe juge kepada sedari nana niestara yg promotekan saya ni pada azie, so nanti nana ko kawen adela special price kehkehkeh...papepon,semoga azie ngan ejad berkekalan hingga ke jinjang pelamin dan hingga ke akhir hayat...amiiinnn...layaaan~~


interested with my service? contact me:
mohd haziq zakaria
diversity_87@yahoo.com (facebook,ym semua boleh)
017-2081684



0 comments:

Post a Comment

Blog Archive

Followers