Farahiyah&Hajazi: The Enggagement 1.1.11

|















salam sejahtera.maaf saya lambat sket update blog ni atas sebab pffff takde line internet kat kampus baru saya.so ni baru ade line maka dapatlah diupdate sket sket keje saya ni. so kali ni,saya shoot majlis pertunangan plak, yg mana majlis kali ni mmg simple,padat dan bermakna .segala galanya lancar,mee kari jamuan die mmg meletup,dan segala galanya org kata sweet,simple and nice lah..poreh ni kawan chatting/forum/flaming kehkehkeh masa kat uniten dulu, x sangka beliau sudi mengambil saya menjadi jurugambar utk majlis beliau ni,terima kasih diucapkan. ni jugak pengalaman pertama,dimana saya merantau keseorangan (merantau warrior neh) dari Seremban (malam new year) ke Alor Setar (sampai pada 1hb new year) dan balik semula ke Seremban pada malam 1hb tahun baru tu,so dalam bas mmg membuta je la keje huhu....tapi papepon,album pon on the way,so kita layan~ zaaaaaass~~~~


interested with my service? contact me:
mohd haziq zakaria
diversity_87@yahoo.com (facebook,ym semua boleh)
017-2081684





0 comments:

Post a Comment

Blog Archive

Followers