bunga

|

salam.pagi tadi pegi tgk budak budak junior main futsal kat jalan Masai lama. aku kebetulan berniaga air la sikit (tapi untung ciput je,puii) so xde keje amek la gambo sepam dua.nk amek gambar bebudak tu main aku tak bape nak minat,sbb membazir je,bukan dorg nk beli pon gambar yg aku amek,buat penuh hard disk je. tgk tgk ade bunga hidup.lagi best! try main pakai RAW pastu edit sket. ni ade sket yg aku amek.


err saje..dah terbiasa ngan 'task' en loyai huhu...tapi x tau la menepati citarasa ke tak...shoot aje...


saje nak menambah post count hehe..chow~

3 comments:

Loyai_Drift aka JoyTT said...

ader kureng lagik laa.. hmmm.. tang mana ek..?? susah nak ckp.. xdpt sampai lagik kat jiwa neh.. kekadang aku pon shoot bnyk kali ziq.. satu jer yg sangkut kat jiwa.. hehehe.. langsung xsangkut kat jiwa pon ader.. xpe.. keep shooting.. ader masa kita shooting beregu.. snang skit nak explain aper yg xsmpi kat jiwa tuh.. Tp lekas-2 ar convert to Canon.. kehkehkeh

Loyai_Drift aka JoyTT said...

tang bunge tuh aku x xpert ziq.. ko tgu abg TFT ko komen skit tang Macro ker.. Landscape ker.. hehe..

narutet said...

huhu...orait bro loyai...tang nk convert ni yg payah sket hehe...bro sponsor la khokhoh...

adeh sememangnya,fotografi ni bidang seni yg betul betul mencabar minda huhu...

Post a Comment

Blog Archive

Followers