candid

|
phew.tadi kene tahan polis. sebbaik x kene saman. sbb aku x pakai seat belt.huhu...dah la petang tu ade exam Quality System & Standard, x khusyuk nak jawab (walaupon sebenarnye aku mmg haram x tau nk jawab ape ) haha...huhu ok hari ni, nak letak candid shot yg aku amek mase registration day kat Unikl awal tahun ni. pakai lens 18-200mm ngan 50mm, ade yg aku rasa ok,n ade yg aku rasa tak ok. kebanyakan subjek x tau aku tgk amek gambar dorg (kate candid). n gambar tu ade la aku edit sket sket nk bagi cantek(pada pandangan mata aku yg rabun ni uhuh)...so enjoice....




ok guys,more entry to come!

6 comments:

Joy.Inc said...

klu bab gambar pakcik ngan makcik tuh ko edit camtu ok ar.. nampak klasik skit.. tp tang aweks tgh mcm-2 emosi tuh natural kan ok.. kaler bior ar moden sket.. hehe.. xpandai..?? meh blajor..

hehehe.. nie candid nak tajamkn ilmu ker candid nak carik calon aweks.. kehkehkeh...

Joy.Inc said...

#4 & #5 tuh ok.. #1, #2 & #3 hmm.. noise tinggi tuh.. nak tulih komen 4 kali tekan Post Comment.. pastuh kene word verification la plok.. mcm abg TFT ckp.. ngalahkn nak cucuk duit kat ATM.. kahkahkah

TFT said...

1,2 n 3 ..... FLAT..... kaler capati terbakar kat osman pun lagik cun.... wakakakaka.......

p/s.. sekali lagi aku kena tekan lebeh dari 2 kali utk comment nie..... nampak gayer nie ler comment aku yg terakhir.... hahahahaha......

Kali pertama tekan, neh aku dapat... "Your request could not be processed. Please try again."

Joy.Inc said...

kahkahkah.. nampak gayanyer komen dari TFT ko akan dpt lagik bila ko dah buang verification ntahperaperntahtuh kot.. harap-2 la yer.. aduka taruna pon xde mcm nie punye security daa... waakakaka..

komen kitaorg mmg pedas-2 tau.. sbb klu komen lembut-2 ko xkn ingat punyer... kire klu nak jadik pelumba handalan.. mesti pernah cium jalan punyer lah.. xcaya tanya ar V.Rossi.. kehkehkeh

TFT said...

Perkhh..... nie mcm dah lost interest jek nak belajor....emmmm....

Loyai said...

bukan lost interest bro.. almaklumlah.. cuti raya cina.. balik kg.. then kg xde P1W1max/Broadband/streamyx/dll.. tu yg senyap jer tuh.. kehkehkeh..

Post a Comment

Blog Archive

Followers